Friday, October 23, 2009

Broga Hill

Tanggal 17 October 2009, Linda ajak aku gi Broga Hill... aku tanya dia ada apa kat situ.. linda: xtau ngok gambar cantik...nak gi jugak..dengan nada Bimbo dia...aku cair then aku terpaksa ah setuju...kitaorang bertolak dari rumah kul 5.30 am tu...gileee pompuan ni... so yg ikut adalah aku, Linda, Megat and Farkhan...on our way to that place aku on off tido...yang aku sedar ikut kat jalan ulu langat..kabus tebal tu..and tertiba je ujan ...yg drive laktu linda..dia drive ngan tenang actually nampak gak dia cuak..maybe aura triple B dia tu bawak kita sampai ngan selamat. OK Bukit borga tu 3km before semenyih nak masuk actually melalui jalan kelapa sawit betul2 depang rabbit farm bersebelah ngan balai polis borga..Nak naik sampai puncak borga hill tu lebih kurang 45 min...aku ngok megat selamber je on rokok before nak hiking..dalam pikiran aku emmm mesti kacang je trek dia.. aku pon on rokok ...realitynya hah ko menyesal isap rokok bukit dia nak dekat 90 degress condong tu...hahhaha separuh mati gak nak panjat... Linda yg awalnya lari tergedik2 naik atas terkandas kat halfway bukit tu...FYI Borga hill ada 3 bukit so klau lepas 1st bukit ..bukit yg lain xde halnya... bila sampai je..baru aku percaya cakap dia ... view dia cantik x terkata..aku dapat alami inilah kejadian ALLAH yg menakjubkan..tgk sunrise dia perghhh... tgk lah gambar yg aku snap... aku xleh nak lafazkan ngan kata2..















No comments:

Post a Comment