Wednesday, November 25, 2009

Arya70s and OTJ @ Majlis Cukur Jambul

Last weekend aku ngada2 ikut OTJ photography gi buat keje....fifi n Shrek...saje nak ngok dah sejauh mana diaorangnya achievement. Dan aku impress ngan diaorang ...tenang and enjoy diaorang buat keje. Task diaorang masa tu Majlis Cukur Jambul kat Slim River....1st bagi diaorang n aku...

As per below ...aku dah convertkan photo2 yg aku dapat jadikan video pendek...hihihi diulang pendek... diharapkan anda semua terhibur

OTJ = Onetwojuice Photography

Melihat kau hadir di bumi, adalah keajaiban

Melihat kau makin meninggi, adalah keajaiban

Melihat kau berguling ke kanan ke kiri, adalah keajaiban

Melihat kau duduk sendiri, menapakkan kaki, ketawa ketiwi, tumbuh gigi,

Dan padamu semua yang terjadi, adalah keajaiban

No comments:

Post a Comment