Sunday, January 23, 2011

S.A.Y.A.N.G

Inilah post pertama aku yg tiada gambar hanya kata2 merepek...Aku terpikir apa konsep sayang... Sayang ku pada Allah, pada Rasullulah, pada keluarga ku...itu sesuatu yang wajib...tapi aku perlu sayang kepada seseorang memang itu naluri manusia...kepada seseorang... memang aku sayang kepada seseorang ..sudah berulang kali tapi adakah mereka menyayangi aku memahami aku.... Konsep sayang aku ialah melihat orang yang aku sayangi bahagia, gembira dan selalu senyum.... walaupun dia tidak  bersamaku...dalam doa aku ...memang aku menyebut dan merayu kepada NYA agar hidup dia bahagia... aku buat segalanya yang aku mampu aku mengajar, aku didik aku bimbing agar dia tidak ditimpa kesusahan... walaupun dia x ingin bersamaku...pelik kan...itula aku...seorang bodoh yg ingin melihat orang yang aku sayangi bahagia

No comments:

Post a Comment