Sunday, December 13, 2009

OMG Arya layan Ella tu....

Its start when i known someone who is peminat sejati Ella.... Aku kata nape suka Ella...dia sipu2 gelak... OK lah Ella is a Female Rocker Terunggul kat Malaysia, BUt dia gedik.. bayangkan BIMBO layan Rock... Kombinasi yg x kena tu... But aku kena admit yg aku membesar ngan lagu2 Ella gak....Zaman sekolah rendah sampai sekarang ada je lagu Ella yg aku dgr... My Fav Layar Impian...hehhehe..karaoke ada gak aku nyanyi lagu tu...., lagu2 lain ..Esok Lusa Selamanya, Permata Pemotong Permata, Kesal, Teruja, Pergilah Sayang uiii macam2 lagi...unbelieveble aku start balik dgr lagu Ella kikikki...
ok ni Lagu latest Ella yg dah jadi Fav aku...aduh........



Esok hari tiada lagi Suram nya hati utk ku pergi
Meninggalkan bulan dan suria Itu umpama kamu semua
Diri ini diterpa hiba Tika fajar berubah senja
Terima lah puisi hamba Pengganti ku bila tiada
Sukar untuk ku berkata Selamat tinggal semua
Aku ini sering berdoa kepada yang Maha kuasa
Agar kita satu semula Sayang ini bukan masanya
Sejauh mana aku kembara memori ku digalas bersama
Esok hari tiada lagi suramnya hati untuk ku pergi
terima lah...terima lah.. terima lah

No comments:

Post a Comment